sunnuntai 13. heinäkuuta 2008

Lurps

Nyt on pakko syyttää Enkeliä, aamulla chattailtiin ja alkoi kakut himottamaan, nyt vielä illalla pyörii ihanat kermaunelmat mielessä ja silmissä hedelmäpelin tavoin (tidit dit dit tididi tidi)

Kinuskikissalla on ihana ohje suklaaperhosten tekoon, ja helpon näköista kaikenlisäksi.
Vaahtokarkkitaikinan ohjekin oli helppo jossain blogissa, jossain näin myös miten voi tehdä paremmin leikattavia vaahtokarkkeja, niitähän tein viime jouluksi. Tällä ohjeella.

Kermaruusulla
on mahtavan näköisiä vaahtiksia, ihan eri ohje kun se millä mä tein, kaadin isoon vuokaan jähmettymään vrk:s tuossa pötkylänä pellille pariks tuntii. Eikun hommiin.

Tällä viikolla siis luvassa kakkua. Mulle ;)

Ei kommentteja: