lauantai 27. marraskuuta 2010

Mainosta

Olisipa jo ensi viikon lauantai! Silloin pääsee tekemään kynttilöitä, ei jaksaisi millään odottaa kansalaisopiston kurssina alkamista. Olen pakkaillut jo tarvikkeita; sanomalehtiä, maitotölkkejä, purkkeja ja purnukoita. Pitää saada jostain tyhjiä Pringles purkkeja niistä saa komeita pyöreitä isoja kynttilöitä. Katotaan miten akan käy kun sinne pääsee dippailemaan ja sulattelemaan. Ostin jopa kissanruoka purkin kun on niin mukavan muotoinen muovimuotti ja vien työkaverille ruoat.


Ystävän blogia voisin 1 synttäreiden kunniaksi vähän mainostaa! Nuo Pikku-Myyt ovat aivan mainion näköisiä, käykääpäs kurkkimassa Viiriänen.

perjantai 26. marraskuuta 2010

Kuu loppumassa jo!

HUI KAUHISTUS!

Marraskuu loppumaisillaan! Rahat vähissä, mutta kyllä sitä on jo osteltu joululahjoja, kynttiläkurssi ensi viikonloppuna, pojalle vaatteita, jotain kivaa itselle jne. Pikkujoulut on jäännyt väliin ehkä vielä joku kutsu tulisi minne voisi osallistua ihan vaan ittenään ilman mukulaa ;)

1½ sukkaa tehty itselle, kummipojan vanttuut on yhtä peukkua vaille valmiita, myssy ja kaulaliinasta puuttuu metri, siis kaikenlaista käsityötä on marraskuussa tehty.

Pakkasta on ja luntakin Etelä-Suomessa onneksi, pimeys ja kurahousukelit on väistyneet pulkkamäen alta pois. Toivotaan että pakkasta ja lunta on koko talven, liioitella ei sitten tarvii! Viime talvi oli aikas kylymä. Ostin jo viikon palelun jälkeen semmoset pohjalliset kenkiin notta luulis tarkenevan. Koulutehtävien arvosanoja jännätään mitä tulee, meneekö heittämällä läpi vai saako jotain ihan kiitettävääkin. Ammatisanastosta sain 2 (hyvä) meikäläisen lukion kertaa kertaamalla kolme kertaa läpi pääsyt ovat ehkä tuottaneet tulosta 15 vuoden viiveellä ;)

lauantai 6. marraskuuta 2010

väännetään rautalangasta

Tämän päivän kutsujen emännälle vien tuliaiseksi Sinisydämen. Hankin siskolle nimpparilahjaksi koristesydämen ja ajattelin että siitä saa kivan mallin ;) Nyt on tässä oma tuotos