lauantai 27. marraskuuta 2010

Mainosta

Olisipa jo ensi viikon lauantai! Silloin pääsee tekemään kynttilöitä, ei jaksaisi millään odottaa kansalaisopiston kurssina alkamista. Olen pakkaillut jo tarvikkeita; sanomalehtiä, maitotölkkejä, purkkeja ja purnukoita. Pitää saada jostain tyhjiä Pringles purkkeja niistä saa komeita pyöreitä isoja kynttilöitä. Katotaan miten akan käy kun sinne pääsee dippailemaan ja sulattelemaan. Ostin jopa kissanruoka purkin kun on niin mukavan muotoinen muovimuotti ja vien työkaverille ruoat.


Ystävän blogia voisin 1 synttäreiden kunniaksi vähän mainostaa! Nuo Pikku-Myyt ovat aivan mainion näköisiä, käykääpäs kurkkimassa Viiriänen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

upea pohja sulla ja mainois kaverin blogista on mielenkiintoinen. Käyn seuraavaksi katsomassa.T: Nalle