HUI KAUHISTUS!
Marraskuu loppumaisillaan! Rahat vähissä, mutta kyllä sitä on jo osteltu joululahjoja, kynttiläkurssi ensi viikonloppuna, pojalle vaatteita, jotain kivaa itselle jne. Pikkujoulut on jäännyt väliin ehkä vielä joku kutsu tulisi minne voisi osallistua ihan vaan ittenään ilman mukulaa ;)
1½ sukkaa tehty itselle, kummipojan vanttuut on yhtä peukkua vaille valmiita, myssy ja kaulaliinasta puuttuu metri, siis kaikenlaista käsityötä on marraskuussa tehty.
Pakkasta on ja luntakin Etelä-Suomessa onneksi, pimeys ja kurahousukelit on väistyneet pulkkamäen alta pois. Toivotaan että pakkasta ja lunta on koko talven, liioitella ei sitten tarvii! Viime talvi oli aikas kylymä. Ostin jo viikon palelun jälkeen semmoset pohjalliset kenkiin notta luulis tarkenevan. Koulutehtävien arvosanoja jännätään mitä tulee, meneekö heittämällä läpi vai saako jotain ihan kiitettävääkin. Ammatisanastosta sain 2 (hyvä) meikäläisen lukion kertaa kertaamalla kolme kertaa läpi pääsyt ovat ehkä tuottaneet tulosta 15 vuoden viiveellä ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti