Tämä on minttukakku, tein sitä jo toista kertaa Kinuskikissan innoittamana.
Ohje löytyy tuolta linkistä alkuperäisenä, minä tein sen gluteenittomana ystävän tilauksesta. Omassa ohjeessa jätin pois piparminttuaromin ja korvasin sen lisäämällä mariannerouhetta.
Pohja:
1 pkt gluteenittomia "dominoita"
75 g voita tai margariinia (käytin suolatonta voita)
Täytemousse:
5 dl vispikermaa
2 valkuaista
Maitosuklaakerros:
2½ liivatelehteä
150 g maitosuklaata
150 g maustamatonta tuorejuustoa
2 rkl vettä
½ dl mariannerouhetta
Minttusuklaakerros:
2½ liivatelehteä
sinistä ja vihreää elintarvikeväriä
150 g maustamatonta tuorejuustoa
150 g valkosuklaata
2 rkl vettä
½ dl mariannerouhetta


