OMPPU-POMPPU
maanantai 1. helmikuuta 2010
Pöllöjä
Törmäsin SNY-sivuilla
Koukuttajan pöllöpipoon
, semmonen taitaa tulla seuraavaksi meille ;)
Minusta aivan ihana ja söpö, jossain toisessa blogissa näin pöllökoristeiset lapaset!
Piti mennä kirjautumaan
Ravelry
:yn jotta sai ohjeet :P
1 kommentti:
Enkeli kirjoitti...
Tosi hauskalta näyttää =)
helmikuuta 02, 2010
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Tosi hauskalta näyttää =)
Lähetä kommentti