maanantai 1. helmikuuta 2010

Pöllöjä


Törmäsin SNY-sivuilla Koukuttajan pöllöpipoon, semmonen taitaa tulla seuraavaksi meille ;)

Minusta aivan ihana ja söpö, jossain toisessa blogissa näin pöllökoristeiset lapaset!

Piti mennä kirjautumaan Ravelry:yn jotta sai ohjeet :P

1 kommentti:

Enkeli kirjoitti...

Tosi hauskalta näyttää =)