torstai 25. helmikuuta 2010

Porukka kasassa

Pojat tuli kotiin eilen takasin! Tänään pitäisi mennä kauppaan, lupasin tehdä työkaverille minttukakun. Pitää vielä kysellä tarkentavia tietoja (hyla-la-yms)

Heräsin puoli 7 enkä saannut enää unta, tulin sitten katsomaan tuota kakkurespetiä netistä. Samalla telkkarin on hiljaisella auki, siellä pelaa Suomi-Tsekki olympia jääkiekkoa. Juuri äsken tuli pelin eka maali 3 erässä Suomelle!

Annoin eilen työssäoppimisen ohjaalle korun, tykkäsi siitä ja väritkin oli oikeat mustaa ja kultaa, lisäsin vielä tummanharmaata ihan rohkeana tyttönä eikä sekään häirinnyt yhtään korussa!


Juuhuuu! Tuli vielä yksi maali lisää ja suomi pääsi jatkoon!

Ei kommentteja: