Mummulta sain lahja-arvan jossa oli suuri voitto 2 €! Sillä ostin uuden arvan mutta tuo poika ei ole vielä tehnyt töitään...
Sain Gummitädeiltä helmiä ja helmiä ja tuli kummitytöltä ja kummipojalta kortitkin =) Postipoika oli ravistellut pakettia niin että osa helmistä oli irrallaan. Onneksi oli monta käärettä ettei kadonnut lumihankeen. Pojalle lupasin osan magneettihelmistä, taitaa keksiä niistä jotain kivaa.
Mies soittaa Abbaa onkohan se kipeä?? En ole aikasemmin huomannut että täällä Abba soisi, minä kyllä tykkään siitä kovasti. Take it chanse on me!
Puikot ei ole vielä läheteneet hyrräämään, se pöllöpipo kutkuttaisi edelleen mutten ole saannut aikaseksi. Pitää tehdä perhana koulutehtäviäkin ja viikonloppuna olisi/pitäisi tehdä kanssa...
2 kommenttia:
Onneksi korupaketti oli pysynyt koossa. Yritinkin sen paketoida kunnolla. Me Päkiksen kanssa pikkasen toivotaan synttäreiksi uusia ristejä kaulaan jos jaksat ja ehdit ja innostut ;o). Kierrätys lahjoja hih. Niitä magnettikoruja löysin meidän kirppikseltä jos haluut niin voin niitä kattoa lisääkin sieltä.
Mahtava voitto mummon arvasta =).
Joo ristejä kattelinkin jo sillä silmällä, itelläni jo roikkuu semmonen ;) kahtellaan mimmoset teille saapi aikaan =)
Lähetä kommentti