Kävi tänään lankakaupassa hiplailemassa keriä... Hankki SNY:lle paketti ainekset. Toivotaan että tuli mukava ;) Omaa vielä odottele jännityksellä, viimeisen lähetyspäivään on liian monta yötä jospa se sieltä tulisi aikasemmin. Lankakauppa Kujeestakin tilasin alennuksella, mutta sekään paketti ei ole vielä rantautunut tänne asti. Ihan hirveetä oottelua! Ens viikolla täytän jälleen 30 ;) Koko ikää ei tarvi kertoa eihän, eihän!?!
Ystäville tiedoksi, aloitin eilen tekemään kortteihin koristeita, tuossa ne on edelleen ilman korttia... Ei jaksakkaan liimata ja leikata. Tulee sitten virtuaaliterveisiä kaikille jos vaikka otan kuvan siitä :P
Helmiä näpistelin kanssa eilen kotona, tein uudella tyylillä korun, kokeilin huvikseni ja hyvin onnistui. Pitäis kuva ottaa ja ottaa käyttöön eli kaulaan.
Koulutehtäviä pitää saada valmiiksi viikonloppuna..
Silmälääkäri tutki ja hutki ja totesi tulehdusten kaikonneen! Jiihaa! Kuntosalille saa siis mennä taas. voi kuinka sitä onkaa kaivannut, saa purkaa kiukkua ja energiaa taas urheilemalla. Mennä vaikka uimaan ja saunaan ja luistelemaan! Imuroinnista nyt puhumattakaan ;) sitä en kyllä kaivannut.
Pojalla on koulussa ollut ystävänpäiväkorttien puuhaamista ja jotain askartelee tuolla nytkin. Huomenna käydään appiukolla synttärikahveilla nopskaa ja anopillekin pitäis jossain vaiheessa mennä viikonloppuna.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti