Chilit on lähtenyt hyvin kasvuun, eilen napsasin kuvia. Valohoito on aloitettu, 5-10 min kerrallaan lämpöisten lamppujen alla. Kohta pitää alkaa etsimään altakastelevat ruukut ja pesemään niitä. Multaa jäi kivasti sitä ei varmaankaan tarvitse chilejä varten ostaa, muut viherkasvit kyllä tarvitsisivat uutta multaa. Vaihdoinkohan viime keväänä mullat?? Tais mennä kesään, hengissä nuo vielä ovat kuitenkin.
Ulkona on lunta tosi paljon, tällä viikolla pitäisi pudotella lumia katoltakin ettei tule liian painavaksi. Työssäoppimispaikassa on kivaa/tylsää. Paljon uusia asioita oppii mutta ne väliajat asiakaskäyntien välissä on tappavan tylsää aikaa. Aina ei pääse koneelle kirjaamaan tapahtumaa, joskus ollaan kahvipaussilla jopa tunti... No en ala valittamaan, minulla olisi hyvää aikaa tehdä tehtäviä ja lukea potilaskertomuksia yms. tehdä haastatteluja työntekijöiden työhistoriasta. No viikko vasta takana. Nyt on mennyt kaksi päivää flunssasena, toivottavasti kuitenkin olen huomenna työkuntoinen, ihan riittävästi on tullut sairasteltua tänä vuonna jo!
Neulomuksia on kesken vaikka kuinka paljon, viikkoon en ole koskenutkaan puikkoihin. Kohta taas tulee joku inspiraatio! Ihan takuulla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti