Siskoliini oli laittanut postissa kirjanmerkin, ihanan kukkakirjaillun siihen! Hyvät värivalinnat, Kiitos!
Tämä sankari on taas vanhentunut, pääsi töistäkin jo yhdeltä kun ei ollut tekemistä. Kouluhommia olis kun tekis vaan! Kuva on vuodelta 80-81 päiväkotikuva. Tukka on kyllä tummunut kovasti tuosta, kiharat kiusaa edelleen. Hymy on yhtä pieni kun nykyäänkin ;)
1 kommentti:
Onnea tännekin!
Tuliko kummitätien paketti jo? Vasta eilen sen kyllä ehdin pistää postiin joten saattaa tulla vasta huomennakin.
Vietä hauska synttäri-iltakin =).
Lähetä kommentti