lauantai 4. joulukuuta 2010

Puuhaviikonloppu

Tarkoitus on tehdä ja ehtiä vaikka mitä!


 Tryffeleitä ensiviikonloppua varten, voi kyllä olla että teen vasta viikolla kahtotaan...
250 g kookosrasvaa (sulata ja jäähdytä)
2 munaa, 2 dl tomusokeria (vaahdota)
sihtaa 1dl kaakaojauhetta, lisää rasva vaahtoon.
vatkaa kunnes jämäköityy (3-5 min)
 (kokeilen laittaa sekaan mariannerouhetta)

Kynttilöitä lähden ihan kohta tekemään, kameran kanssa tottakai!

Ei kommentteja: