OMPPU-POMPPU
torstai 23. joulukuuta 2010
Aaton aatto
Joulukuusi on sulatettu ja pystytetty, jonkun pitäisi vaan koristella se vielä. Porkkana- ja lanttulaatikot on valmiina, perunalaatikko vaatii vielä tuunausta. Kinkku huoneenlämmössä. Tupa täynnä tuoksuja taas tänään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti