torstai 23. joulukuuta 2010

Aaton aatto

Joulukuusi on sulatettu ja pystytetty, jonkun pitäisi vaan koristella se vielä. Porkkana- ja lanttulaatikot on valmiina, perunalaatikko vaatii vielä tuunausta. Kinkku huoneenlämmössä. Tupa täynnä tuoksuja taas tänään!

Ei kommentteja: