Joulukuusi on hankittuna pihalla, torstaina sisään sulamaan ja koristelua! Laatikot pitää itse tehdä tänä vuonna, ke tai to en ole vielä aikatauluttanut sitä hommaa. Parempiahan ne on kun saavat maustua. Aion tehdä myös bataatti-perunasosekeittoa-tuorejuustolla. Joulukakku saada jäädä leipomatta kun ei ole montaa herkkusuuta tänä vuonna käymässä. Suklaata on töistä saanut roudata ihan liikaakin lapsosten antamina. Joulupukin lahjasäkki on ihan ääriä myöden täynnä. Poika sitä voi ihmetellä ;) EI koskea!
Olin perjantaina Helsingissä autolla ja jouduin kolariin. Hieman oli liukasta ja renkaat sutii ja autot liukuu vaikka pitäisi pysähtyä. Itse sain pysähdyttyä etten juuri ja juuri törmää edessä olevaan autoon, vilkaisin taustapeiliin ja mies takana olevassa autossa ei saa autoa pysäytettyä. Onneksi ei tullut kuin peltivaurioita ja hänellä vakuutuksen kunnossa.
Tuo kuva on viime vuoden tontusta =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti