keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Vuosi jäljellä

Pitkän odottelun jälkeen tuli koulutehtävän tulos nettiin, kiitettävä tupsahti vaikka eka versio ei kelvannut ja jotain sutaisin lisää =) Pitäisi vaan luottaa itseensä enemmän. Tästä sitten tutkinnonsuoritussuunnitelmaa tekemään hyvillä mielin, perjantaihin mennessä pitäisi palauttaa... miten niin viime tippaan menee, ei ole vielä myöhässä!

5 työpäivää ennen joululomaa! Ei millään jaksaisi. Huomenna töissä koko talon joulujuhlat pihapiirissä. Jouluinen ikkuna (tein pahvilaatikon sisään seimikuvaelman) lumitunneli, heijastikeiju, rengasrata, joulukuusen koristelu, korvatunturin valloitus ja tietenkin mehua ja piparia ja lapsille joulupussit. Yhteislaululla aloitetaan ja herkkuihin lopetetaan.

Perjantaina keskustaan siskon kanssa treffeille. Lauantaina tulee raumalaiset käymään. Sunnuntaina voisi aloitella joulusiivouksia ja sitten vielä ma-ti-ke töitä kunnes alkaa loma!

Ei kommentteja: