Joulukuuta siis.
Käytiin pojan kanssa elokuvissa Helsingissä, mietittiin mistä Tennispalatsi on saannut nimensä, kun Töölön kisahalli oli kovin saman muotoinen, jahka siellä lyöty palloa? Jos joku tietää saa infota.
Sen jälkeen mentiin eläinmuseoon nähtiin luurankoja ja muita elukoita, ötököitä, perussettiä lomalaisilla siis.
Sealife on vielä listalla, tällä viikolla vielä ehtii näkemään joulukuusen siellä.
Uutena Vuotena tulee vieraita, paukutellaan ja pelataan kinectin pelejä. Syödään tietysti!
3 kommenttia:
Tennistähän siellä... http://fi.wikipedia.org/wiki/Tennispalatsi :)
Ei siitä niin kamalan kauaa ole, kun Tennispalatsissa pelattiin oikeasti tennistä.
Kisahalli muuten ei alunperin ole urheiluhalli vaan messukeskus.
Lähetä kommentti