Chilit kasvaa ja hirveästi on kukkia vielä. Tulee kunnon sato tänä vuonna, toivottavasti maistuvat hyvältä, viime vuotiset pari kappaletta ei ollu kuulema syötävän makuisia. Jotain 15 chili-marjaa roikkuu pensaissa.
Minun ihanainen kärhönikin kukkii, viime vuonna istutin mutta mies leikkasi pari kertaa sen poikki ruohonleikkurilla. Ensi vuonna luvassa oikein kunnon kukka viidakkoa siis...
Naapurin lapset lähtivät eilen yllättäen uimaan. Pojalle tuli pahamieli ja minä kehitin ajanvietettä. Maalattiin sormiväreillä käpyjä =). Tuli avaruusoliota ja hämähäkki. Ei mitään käpylehmiä...
Kirsikoita pukkaa paljon pienessä puussa, viime vuonna oli pari rupusta kukkaa ja tänä vuonna, voi mahoton. Eipä tuota enää viitti kaataa pihalta. Kauniit oli kukatkin keväällä. Viinimarjapensaasta on joku lintu varmaan vedellyt marjat kun niitä ei siinä enää ole kypsymässä.Eilen yllättäen tuli ystävät grillaamaan ja houkuteltiin jäämään yökyläänkin. Oli kivaa, kiva kun kävitte. Mennään ehkä porukalla parin viikon päästä katsomaan KUNG FU PANDAA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti