Se olis jo tiistai, taas. Töissä ollaan ja mennään samaa vauhtia kuin ennnekin. Paitsi että en ota niin paljoa tekemisiä itselleni vaan sillai rauhallisessa tahdissa. Keskitytään oleelliseen. Lapsiin.
Onkohan paketteja saapunut perille, tiedän vain kahdesta jotka on lähetetty?? Nyt kun on tämä FB lakko niin jää kavereiden pikapäivitykset lukematta. Ja joku ei vastaa edes kännykkään ;) töitäkö ne muutkin tekevät, häh?
Sain työkaverilta villalankaa ja lupasin tehdä hänelle pitkät sukat ja hänen tytölle lapaset. Nyt on vaan niin väsy työpäivän jälkeen ettei vielä jaksa oikein tehdä mitään. Olla vaan. Kävin tänään vanhan työkaverin kanssa kävelyllä ja kahvilassa. Nyt ruokaa uunissa. Kohta mahassa. Sitten pitää sinnitellä hereillä iltaan asti *haukotus*.
1 kommentti:
No töitä ja töitä... Meidän lapset sammuu iltaisin klo 20 ja minä sammun klo 22 vaikka yritän sinnitellä, mutta kun silmät painuu kiinni ni minkäs teet :)
Lähetä kommentti