Lähdettiin aamupäivällä autolla kohti Seurasaarta. On tainnut mennä 10 v kun viimeksi siellä käynnyt. Onhan siellä kivaa katseltavaa. Istahdettiin vähäksi aikaa Kaffeliiteriin ja kierrettiin saari loppuun.
Sieltä ajeltiin Helsingin keskustaan. Löydetiin mitä etsittiin eli Teekauppa Ounce. Ostin lisää ihanaa Orientinteetä ja uutta mustaa teehen pohjautuvaa kukkateetä. Aivan ihana miljöö siellä, kirjottavat mustekynällä paperipussiin teen nimen :) Ja ne kaikki purnukat, maustetut sokerit jne. Menkää ihmeessä Fredalle käväväsemään!
Sitten lounasta New Bamboo centeristä ja auton nokka kohti pojan serkkupoikaa. Olihan tuo kasvanut 6 viikossa. Ei ole enää niin pikkiriikkinen ja kippurainen.
Kotona käytiin vielä heittämässä kierros Frisbeegolfia. Nyt sitten odotellaan että Paluu Tulevaisuuteen 3 alkaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti