perjantai 14. syyskuuta 2012

uusi tukka

Kävin aamusella laittamassa vähän väriä ja siistimässä pehkon. Nyt on punaista ja kiiltävää hiusta.
Kirjastolle pyöräiltiin pojan kanssa yhdessä palauttamassa kirjat, kumpikaan ei tällä kertaa lainannut mitään.
Helsinkiin en lähtenyt vaikka vähän mietin että jos menisin bussilla käymään teekaupassa mutta ehkäpä sitä huomenna käy? Jos vaikka tuo poika lähtis mukaan shoppailemaan ;) Oncen valikoimista on löytynyt ihanaa vihreää teetä jossa on seassa kukkia. Sitä pitäis saada yksi pussukka lisää, jotta voi töissäkin nautiskella ;)

1 kommentti:

NalleKarhu kirjoitti...

vau kampaajassa käyty.
Kävin kurkkimassa Ounsen sivuilla ja yllätyin iloisessti siitä että heillä on netti kauppa josta ostella teetä.
Nyt voin näin kaukaakin käydä siellä ostamassa ihanaa juotavaa :-D