lauantai 5. tammikuuta 2013

Tervis

Se on uusi vuosi ja uudet kujeet.

Ostin kirpparilta pari nättiä lautasta ja lasisen tuikun. Katotaan mitä tulee ;)

Villatakin hihat lähestyy kyynärpään mittaa. Hitaasti ja varmasti.

Käväistiin tänään Neidonkeitaassa uimassa, 500m meni rikki tänä vuonna helposti. Voisin vaikka kerätä uimametrejä valmiiden käsitöiden lisäksi :) Ota haaste vastaan ja ui mun kanssani kohti kesää! Bikinikroppaa ei tarvitse saada, hyvän mielen kyllä!

Omena

Ei kommentteja: