Se on uusi vuosi ja uudet kujeet.
Ostin kirpparilta pari nättiä lautasta ja lasisen tuikun. Katotaan mitä tulee ;)
Villatakin hihat lähestyy kyynärpään mittaa. Hitaasti ja varmasti.
Käväistiin tänään Neidonkeitaassa uimassa, 500m meni rikki tänä vuonna helposti. Voisin vaikka kerätä uimametrejä valmiiden käsitöiden lisäksi :) Ota haaste vastaan ja ui mun kanssani kohti kesää! Bikinikroppaa ei tarvitse saada, hyvän mielen kyllä!
Omena
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti