tiistai 22. tammikuuta 2013

Sitä on liikkeellä taas

Salaisia posteja. Oman korttini laitoin jo postiin, nyt sitten odottelen milloin postipoika tuo (tai tyttöhän meillä tuolla autolla ajelee) minulle salaisen ystävän kortin.

Valmiiksi tulivat miesten sukat ja naisten lapaset.


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tänään on kortti sujahtanut postiin, joten kyllä se tämän viikon aikana pitäisi tulla. ;)
Ihanat värit noissa molemmissa. Minä ainakin tykkään kaikenlaisista kirjavista ja vähän omituisistakin väriyhdistelmistä.
t: SNY

Omppu-pomppu kirjoitti...

Kiitos Sny. nämä tuotokset menivät työkaverille. Itsellänikin on kyllä hyvinkin kirjavia sukkia ja lapasia ;)

M kirjoitti...

Ihanaa kuulla että postia on tulossa sinullekin =D
Itsekin odottelen vielä!
Mukavat neulomukset olet taas tehnyt.