Salaisia posteja. Oman korttini laitoin jo postiin, nyt sitten odottelen milloin postipoika tuo (tai tyttöhän meillä tuolla autolla ajelee) minulle salaisen ystävän kortin.
Valmiiksi tulivat miesten sukat ja naisten lapaset.
3 kommenttia:
Anonyymi
kirjoitti...
Tänään on kortti sujahtanut postiin, joten kyllä se tämän viikon aikana pitäisi tulla. ;) Ihanat värit noissa molemmissa. Minä ainakin tykkään kaikenlaisista kirjavista ja vähän omituisistakin väriyhdistelmistä. t: SNY
3 kommenttia:
Tänään on kortti sujahtanut postiin, joten kyllä se tämän viikon aikana pitäisi tulla. ;)
Ihanat värit noissa molemmissa. Minä ainakin tykkään kaikenlaisista kirjavista ja vähän omituisistakin väriyhdistelmistä.
t: SNY
Kiitos Sny. nämä tuotokset menivät työkaverille. Itsellänikin on kyllä hyvinkin kirjavia sukkia ja lapasia ;)
Ihanaa kuulla että postia on tulossa sinullekin =D
Itsekin odottelen vielä!
Mukavat neulomukset olet taas tehnyt.
Lähetä kommentti