perjantai 1. helmikuuta 2013

Sain jo toisen kortin

Kiitos Sny! Kyllä minullakin vaihtelee tämä tuotosten teko. Nyt oli vaan pakko saada muutamat tehtyä kun olin työkaverille luvannut ne tehdä. Selvästikkin tauko menossa. Harjoittelen neulakinnas tekniikkaa parhaillaan. Nämä lapaset ovat Sny lähettämästä e-kortista. Kiitos!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva, että kortti löysi perille. Kyllä oli työn takana löytää joku aiheeseen sopiva e-kortti. :)
t: SNY