keskiviikko 20. helmikuuta 2013

30 kuvaa ja pari kuvaa :)

Tässä olisi taas aiheeseen 30 kuvaa, pari uutta/vanhaa kuvaa blogiin.

Minä 1980 vaarin kasvihuoneessa, todella vanha kuva siis. Nro  5. ja 21.
kuva, aiheena tämä tekee minut surulliseksi. Äiti ja Isä. Molemmat ovat jo poisnukkuneet.
Kaunis kuva heistä. Ikävä on suuri. Nro 24.

Ei kommentteja: