OMPPU-POMPPU
keskiviikko 17. kesäkuuta 2009
Hyvää juhannusta
Tämmöinen siitä tuli ja sitten se heilahti jääkaappiin mennessä ja reunat meni littanaks ;)
Hyvää Juhannusta Kaikille!
1 kommentti:
enkeli kirjoitti...
Nam herkulta näyttää. Kukat on upeita.
kesäkuuta 18, 2009
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Nam herkulta näyttää. Kukat on upeita.
Lähetä kommentti