keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Hyvää juhannusta


Tämmöinen siitä tuli ja sitten se heilahti jääkaappiin mennessä ja reunat meni littanaks ;)

Hyvää Juhannusta Kaikille!

1 kommentti:

enkeli kirjoitti...

Nam herkulta näyttää. Kukat on upeita.