sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Oohhoooh

Haukotuttaa ihan todenteolla. Kahvia maisteleen ja pari nachoa siinä sivussa.

Eilen oli kivaa käydä tanssimassa tyttöporukalla. Puhuttii erilaisista musikkimauista alkuillasta. Ja tekis mieli mennä Rutistuksen poikien kanssa ihan vallan iltamiin. nyt lähiaikoina on joku konsertti mutta oli jo menoa ko päivälle =(

Aargh mies siivoilee. Mulla särkee päätä. Pitäis mennä suihkuun ja varmaan nukkua vielä vähän jossain vaiheessa. Milloin ne formulatkin alkaa!!?

Raportti päättyy tähän.

Ei kommentteja: