laski mäessään niin jänöjussi ihmeisssään katsoi pensaastaan.
Eilen kävin syömässä Sasso nimisessä ravintolassa työkavereiden kanssa hyvää ruokaa. Mustatorvisieniä ja jänistä maissipolentalla alkuruoaksi ja pääruokana oli karitsaa kahdella tapaa linssipadalla. Torvisienet ja jänis hakkas karitsan ihan mennen tulleen! Mahtavaa ruokaa. Suosittelen. Sasso on Nevskin paikalla kauppatorin reunassa. Sen jälkeen käytiin Belgessä jälkiruoka olusilla.
Isän pesä on jaettu ja perunkirjat kirjoiteltu vielä vähän hommaa mutta kaikki hoidossa. KEväällä kun lumet on sulanut laitetaan samaan kauniiseen paikkaa tuhkat missä äitikin on. Muistolaatan ajattelin tässä jossain vaiheessa hoitaa. Pitää siskolta kysellä kuinka virallisen hän haluaa.
Sitten vielä ne kylpyläosakkeet pitää saada myytyä ja kaikki on reilassa.
Tänään mennään Bolt:ia katsomaan 3D:nä Flamingon leffateatteriin. Sisustellaan ja siivotaan (jos jaksetaan) Pojalla on viikon pelikielto eli ulkolajit on suosiossa. Eilen innostu eskarin lätkän pelaamisesta niin että ukko meni illalla mailan kanssa uudelleen luistelemaan hänen kanssaan.
Nyt se tuolla haluaa että pitää rakentaa legoilla, sinne siis. Ja pitää jättää naamakirja iltaleluks ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti