
Mulla on soinnu päässä biisi Buttercup tänään. Ja jossain puhuttiin Cupcake:sista. Pakkohan mun oli sitten tehdä muffinsseja, joista tuli todella rasvaisia.
2 munaa
1 dl sokeria
-vatkataan vaahdoksi
-lisätään
100g sulaa voita
1 tl leivinjauhetta
1 tl vanilijasokeria
1½ dl vehnäjauhoja
-voidellaan kahvikupit ja korppujauhotetaan ne
-paistetaan 15 min 225 asteessa

Meidän chilit siirtyivät perjantaina ruukkuihin kasvamaan, vielä ei ole taimia kuollut. Muutama vaurioitui siirrosta.

Pojalle laitettiin 19.1. kasvamaan paprikaa.
Isällä chilit ja pojalla paprikat. Nyt viikonloppuna vasta ekat taimet plupsahti pintaan.
Käytiin Lohjalla uimassa ja vetästiin kebab paikassa pizzaa ja kebabbia.
Kokeilin huovuttaa palloa, huomenna poikakin kokeilee mikäli enää haluaa.
Tein ystävänpäivä-kortti malleja jotka totaalisesti epäonnistuivat, yritin liimata huovutusvillaa sydämen muotoon niin että kun liima kuivi napsin ylimääräisiä pois. En viitsinyt ottaa kuvaa, pistin ne suoraan roskikseen. Pitää kehitellä uusi idea. Ehkä jotain lumista, heti alkoi raksuttaa ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti