Sovittiin Nallen kanssa että treffataan torstaina Helsingissä!
Silloin menen reumalääkäriin ja sen jälkeen pyöritään kaupoissa tai kahvilla.
Eka onnittelukortti/ystävänpäiväkortti on tullut perille.
Mitenköhän mun koristeet on pysynyt kiinni lähetyksissä? ^^
Omena
3 kommenttia:
Tuli kortti tänne ainakin. Enkeli 4 Teki myös kummitädille kortti mutta äiti ei ole saanut sitä vielä postin. Huomennakin ehtiinee jos on nopea posti Pate.
Ootko tulossa sunnuntaina isomummolle? Me mennään aamupäivästä isolle. Ukko heittää mut sieltä Päkiksen avuksi kirkolle. Tuutko säkin =).
ei oo kysytty avustamaan, vielä ainakaan, meil on aika pitkä matka lähteä kahta kyytiä. Mummelille ollaan tulossa ennen tai jälkeen ristiäisten en tiiä vielä.
Minäkin sain kortin eilen, kiitos!! Saat sinäkin tulla kirkolle etukäteen avuksi, jos pääset, en taas tajunu että teillä on yhteinen isomummo :)
Lähetä kommentti