Eilen lauantaian sisko tuli meille ja me kierreltiin ukon kanssa laattakauppoja, hankittiin akvaarioon hiekat ja kasvit ja sisustusta. Pistin lampaan uuniin ja tunnin päästä tuli sähkökatkoksia jotain 3 kpl. Pisin katko oli varmaan puolituntia. Poika tuli kotiin vaarilta. Illalla pistettiin grilliin tuli ja paistettiin makkaraa ja maissia.
Tänään sisko lähti kotiin, me vietiin kellarista romuja lavalle. Haravoin sieltä täältä. Haettiin polkupyörät pölyttymästä ja poljettiin lammen ympäri. Vielä kaikki pysyi kaatumatta.
Äsken näin lehdessä ilmoituksen lasten suunnistuskouluun, poika haluaa kokeilla sitä. Parin viikon päästä on eka iltasuunnistus. Kaikki koulut ovat siis ke iltasin 17.30-19.00. Varmasti tykkää kun tykkää juosta, olla metsässä ja aarteen etsintä on kivaa ;) enää puuttuu oikea kartta ja kompassi...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti