Tässä on meidän akvaario, omalla paikallaan, koristekiviä vähän koska ostin koe-erän. Vielä lisää kiviä, sitten kasvit ja kalat!Äiti on mielessä 2 vuotta sitten hän nukkui pois. Pitkäperjantai tuntuu taas tosi pitkältä. Mietin että menisinkö kirkkoon. Viime vuonnakaan en saanut aikaseksi mentyä.
Tämä hirviö tässä tarjoiltiin sunnuntaina pojan synttärivieraille =), tein perunajauhopohjaan kääretortun kermavaahto-mansikkahillo täytteellä ja laitoin taikinakulhon reunoille, täytin sen kaakao vaahdolla ja pistin kylmään jähmettymään. päällystin vihreällä kermavaahdolla.Mukavempia aiheita. Tehtiin ukolle yllätys.
Kun hän oli aamupesulla pistin kanamunien keitin veteen vähän elintarvikeväriä =)
Poja
n huimalasynttärit meni hyvin, 4 kutsuttua ei päässytkään. No meno oli hiljasempaa ja päästin halvemmalla. Ja pojilla ja tytöllä oli kivaa!Hiki vaan lentää kun siellä saa pomppia ja pelata!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti