sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Tule meille kylään, meillä juhlat on tänään

Juhlapäivä. Poika hiipparoi kymmentä yli 7 olkkarissa aarre jahdissa. Ei eilen kuitenkaa malttanut olla avaamatta yhtä lahjaa, sitä minkä meiltä sai. Muut halusi että ne piilotetaan. Power minersia tuli 2 paketista ja yksi Koirien Kalevala. Kaikki sai hyvän vastaanoton. Nyt sitten hän miettii mitä jos kaikista muistakin paketeista tulee power minersia (lego).

Leivottiin eilen muffiineja jotka epäonnistuivat, unohdin lisätä rasvan lopussa. Ja kääretorttukakkua, samanlaista mikä mulla oli. Toivotaan et se onnistuu. Vielä aattelin parit pullat pyöräyttää muffiineja korvaamaan. Ja jotain munaton-maidoton hässäkkää.

Lunta on vieläkin kamalasti. Akvaario on tossa laatikossa pitää etsiä kaapisto sen alle. Jonne mahtuu Basso-kaiutin sisään tai alle.

Paistoin pojalle nakkeja ja kanamunia aamupalaksi pikkasen kurkkua ja paprikaa sivuun. Näin meillä toimitaan synttäreillä!

Ei kommentteja: