Poika pelaa, minä pelasin jo kanssa =) otin leivonta tarpeet esille ja nyt pitäis alkaa pikku hiljaa hommiin.
Akvaario pitää hakea helsingin keskustasta pursimiehenkadulta :/ VooooEeiii. ei kuulema parkkipaikkoja... no lauantaina tuskin on mitään hurjaa liikennettä.
Leivotaan vain kakku ja muffiineja. Ei mitään ihmeellistä. Toivotana ettei poika keksi vaatia jotain hurjaa! Voisin kokeilla sulasta suklaasta tehdä linnanmuureja sit vois ne laittaa pystyyn kakun pinnalle =) saa kopioida ideaa.
Eilen vähän huovuttelin ystävälle lahja-lisää. Poika keksi alkaa vaatimaan vaikka ja mitä itselleen. No onneks käsintehdyt kelpaa sille! Pitää olla iloinen ja onnellinen. vaikka tuosta on tullutkin merkkivaate-tyyppi. Reiman tai Kangaroo kengät kelpaa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti