Olen viettänyt tämän viikonlopun lähes kokonaan ommellen koneella ja purkaen käsin, sormenpäät ovat hellänä ja joitakin reikiäkin tullut aiheutettua vahingossa itseensä... Kansalaisopiston tuunaa ja korjaa ompelukurssilla tein mm. miehen farkuista hameen itselleni, omasta farkkutakista laukun, pieneksi jääneestä mekosta hame, varapatjan uutta päällistä muokkasin (itse tehty kylläkin). Ja yhden mekon hihansuita suurensin. Kokeilin montaa erilaista koristeommelta ennen kuin koristelin laukun kantokahvoja ja hameen helmaa.
Vielä on aikaa ennen kuin 9000 tulee täyteen, saa veikata, arvontaan osallistuvat kaikki halukkaat =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti