perjantai 4. maaliskuuta 2011

Perjantaina mamma meni suklaata ostamaan...

... suklaahimo! Koettaa kestää, pitäis varmaan keittää kahvia tai jotain...


Appiukon piposta tuli tällainen kaksinkertaisella langalla neulottu villamyssy.

1 kommentti:

Ruiskaunokki kirjoitti...

Suklaa on ihanaa, mutta vain harvoin nautittuna. Lämmin pipo!