OMPPU-POMPPU
perjantai 4. maaliskuuta 2011
Perjantaina mamma meni suklaata ostamaan...
... suklaahimo! Koettaa kestää, pitäis varmaan keittää kahvia tai jotain...
Appiukon piposta tuli tällainen kaksinkertaisella langalla neulottu villamyssy.
1 kommentti:
Ruiskaunokki
kirjoitti...
Suklaa on ihanaa, mutta vain harvoin nautittuna. Lämmin pipo!
maaliskuuta 08, 2011
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Suklaa on ihanaa, mutta vain harvoin nautittuna. Lämmin pipo!
Lähetä kommentti