Onneksi olkoon Enkelille ja voittaja runolle. Paketti tulee tänää kyydillä sinne.
Joulunodotus
On ihana pakkassää!
Lapset mäkeen kiirehtää.
Kiivetään rinnettä ylös asti
ja lunta lentää valtavasti.
Kun pulkka kiitää mäkeä
on valtavasti väkeä!
Posket leikissä puhehtuu
eikä kaatuessa edes itku tuu.
Sitten kotiin kuljetaan
punaposki omenat naamallaan.
Äiti meille piparit tarjoaa
näin joulua me odotellaan.
-H.B-

Enkelille lähti paketissa tällainen sydänkoriste, suklaalevy ja pieni punainen sydänjoulukuusenkoriste.
On ihana pakkassää!
Lapset mäkeen kiirehtää.
Kiivetään rinnettä ylös asti
ja lunta lentää valtavasti.
Kun pulkka kiitää mäkeä
on valtavasti väkeä!
Posket leikissä puhehtuu
eikä kaatuessa edes itku tuu.
Sitten kotiin kuljetaan
punaposki omenat naamallaan.
Äiti meille piparit tarjoaa
näin joulua me odotellaan.
-H.B-
Enkelille lähti paketissa tällainen sydänkoriste, suklaalevy ja pieni punainen sydänjoulukuusenkoriste.
1 kommentti:
hyvin valittu pojalta! Kiitokset palkinnosta ja Enkeli 4 oli tosi onnellinen uudesta kirjastaan ja minä käsinukeista sainkin tänä jouluna 3 käsinukkea (myrkkyhämähäkki, norsu ja pöllö) pitänee päivittää käsinukke kuvatkin omaan blogiin
Lähetä kommentti