torstai 31. joulukuuta 2009

Uusi vuosi tulossa

Hyvää uutta vuotta ja silleen.

Mun osalta nää juhlat meni vähän keturalleen kun tätä silmää joutuu puolen tunnin välein tiputtelee.. Pikkasenko haittaa elämää - no ei ollenkaan! Koetappa ite; laita kännykkään häly ½ tunnin välein ja elä normaalia elämää siinä samalla... Viddu.

No mut ystäviä tuli meille ja ovat nyt ulkona paukauttelemassa jo raketteja et saa lapsia ees joskus nukkumaan. Kiva ilta ei siinä mittään. Itteä harmittaa eniten.

Lauantaina mennään Kummipojan synttäreille ja tänä vuonna lahjakin hankittiin "tarpeeksi" ajoissa että sai sitä mitä halusi. Joulun jälkeen on vähän fifty-fifty mitä löytyy kaupasta.

Su ollaan ja laiskotellaan. Ma ei ohjelmaa. Ti aattelin viedä pojan Kaisaniemen kasvitieteeliseen ihmettelemään ja Ke onkin loppiainen. Saikkua vielä viikko siitä sitten yksi päivä koulua ja töitä toivottavasti silmälääkärin konttrollin jälkeen! Työharjoittleua pitäis olla ja tutkinnonsuoritusta. Kaikki riitppuu nyt tästä iriitistä miten se lähtee parantumaan. Laitoin silmälasiin harson teipillä etten katselis tulehtuneella silmällä niin paljoa kun yleensä=parantumis aikaa.

Mitäs vielä. Joulu meni jollotteli poika ja me miehen kanssa oltiin tyytyväisiä kummatkin lahojoihin ;) Kiitos Kaikille kummeille ja mummeille yms.

Ei kommentteja: