maanantai 28. joulukuuta 2009

Sairaslomaa


23.päivä menin taas silmäklinikalle tutkimuksiin oikean silmän takia; punotusta ja kipua. Olihan se mitä epäilinkin. Nyt on kulunut 5 päivää ja silmä melkein pahemmassa kunnossa. Pitää varmaan mennä uudelleen sinne tai ainakin soittaa mitä tehdä. Mälsää!

Loma meni vähän pipariks kun ei saa saunoa ja urheilla tulehduksen takia. Onneksi se ei tartu ettei tarvitse olla karanteenissa ;)

Pitää varmaan lähteä soittamaan lääkärille..

Joulu sujui muuten ihan hyvin ja rauhallisesti mukana meillä oli mun sisko ja miehen sisko tyttönsä kanssa. Hyvin mahduttiin ja jouluruokiakin on vielä jäljellä. Ens vuonna vois ottaa puolet pienemmän kinkin =)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Minulla oli kanssa ihana Joulu. Harmittaa vain että sinun silmä ei ole parantunut. Toivottavasti saat paremmat ja ärtsymmät lääkkeet tällä kertaa.