perjantai 11. joulukuuta 2009

11.12.

Lämpimästi lapasta, jalassa sukkasta, kaulassa liinaa ja päässä pipo piinaa, tervetuloa Talvi tänne vaan! Kyllä meillä osataan!

Ei kommentteja: