perjantai 28. toukokuuta 2010

Ei näy ei kuulu

Viimeinen SNY paketti on jossain matkalla, jännittää mitä jännää siellä tällä kertaa on!

Tänään olen kutsunut ystäviä koolle sisustuskutsuille, saas nähdä mitä ihanuuksia on tarjolla, lankeaako kukaan ostoksille! Itsellä on ehkä yksi tavara mitä voisin ostaa jos innostuu!

Omppu

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nyt pakettisi näyttäis olevan postitoimipaikassasi, joten alkuviikosta pitäisi jo kuulua jotain. Ihmeen kauan kestää kuitenkin ...
*sny*

Omppu-pomppu kirjoitti...

Moi, SNY, onkohan lie hukkunut pakettikortti jonnekin?? ei tullut tänäänkään postin mukana, pistäisitkö vaikka sen koodin mulle tänne tai spostiin niin käyn pikapikaa hakemassa ;) =) miten niin innokas!

Omppu-pomppu kirjoitti...

Nonniin, tais olla lappu naapuriin mennyt kun nyt oli tuolla laatikossa, haen jos pääsen sen tänään muuten menee huomiseen! perillä on siis! Oli jo torstaille laitettu leimat täällä että varmaan lojunut tuolla toisen postilaatikossa =)

Anonyymi kirjoitti...

Olipas sotku, mutta hyvä, että lappu löytyi!!! Ehdin jo laittaa sen koodin s-postillakin. Olisit varmaan saanut sen ilman lappuakin tuon kanssa... Toivottavasti paketti on kaiken odottamisen arvoinen ;)