Viimeinen SNY paketti on jossain matkalla, jännittää mitä jännää siellä tällä kertaa on!
Tänään olen kutsunut ystäviä koolle sisustuskutsuille, saas nähdä mitä ihanuuksia on tarjolla, lankeaako kukaan ostoksille! Itsellä on ehkä yksi tavara mitä voisin ostaa jos innostuu!
Omppu
4 kommenttia:
Nyt pakettisi näyttäis olevan postitoimipaikassasi, joten alkuviikosta pitäisi jo kuulua jotain. Ihmeen kauan kestää kuitenkin ...
*sny*
Moi, SNY, onkohan lie hukkunut pakettikortti jonnekin?? ei tullut tänäänkään postin mukana, pistäisitkö vaikka sen koodin mulle tänne tai spostiin niin käyn pikapikaa hakemassa ;) =) miten niin innokas!
Nonniin, tais olla lappu naapuriin mennyt kun nyt oli tuolla laatikossa, haen jos pääsen sen tänään muuten menee huomiseen! perillä on siis! Oli jo torstaille laitettu leimat täällä että varmaan lojunut tuolla toisen postilaatikossa =)
Olipas sotku, mutta hyvä, että lappu löytyi!!! Ehdin jo laittaa sen koodin s-postillakin. Olisit varmaan saanut sen ilman lappuakin tuon kanssa... Toivottavasti paketti on kaiken odottamisen arvoinen ;)
Lähetä kommentti