keskiviikko 25. kesäkuuta 2008

White

kuinka pitkälle jaksat pelata tätä iltalehden pelisivuilta löytyvää peliä jaksat pelata

white jigsaw

Mä olen vasta 10X7 menossa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

iski kyllästys ja jäi 11x8 aloittamatta...

Anonyymi kirjoitti...

12x9 !!! =D