Eilen yllättäen naapuri otti mukaan Veikkolan kesäteatteriin mukaan. Oli hyvä näytelmä, nauratti, itketti eli nosti tunteita pintaan. Pikkasen tuuli vei sanoja ettei aina kuullut mitä näyttelijät sanoivat, mutta juonessa pysyi kiinni kuitenkin.
Siellä oli paljon tuttuja naamoja näyttelemässä, Eija Ahvo, Joonas Saartamo... Eli samaa perhettä. Lippuja oli myymässä Eijan tyttö Venla.
Ilma oli kaunis illallakin.
Tänään ehkä (99%) lähdetään Enkelille käväseen synttärityttöä katsomaan, ja sieltä isomummon mökille.
1 kommentti:
Täällähän nuo kävivät. Enkeli 4 kiittää vielä lahjastaan.
Lähetä kommentti