Ja minulla alkoi flunssa viikonloppuna. Linnanmäen jälkeen sunnuntaina olo paheni ja piti päästä päikkäreille. Nenä valuu ja yskittää, kuumettakin on ilmeisesti, kuumemittari on jossain todella hyvässä tallessa kun ei ole vielä löytynyt.
Eilen löysin tuommosen Neo-widgetin tähän blogiin. Tuskin kukaan ulkomaalainen täällä käy, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)
Tänään jäin aamupäiväksi lepäilemään kotiin, menen 12 töihin meidän täytyy suunnitella vanhempainiltaa töissä, info on tänään illalla. Huomenna jatkan lepäämistä jos vielä on tarvetta. Luultavasti on... Eilen töissä pihalla seistessä minulla oli pitkät housut, pitkähihainen paita, takki, työkaverit kulkivat shortseissa ja t-paidoissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti