torstai 12. kesäkuuta 2008

iiik

Mulla on kova matkakuume!
Eilen hain matkalaukkuja kellarista, arvatkaa montako laatikkoa tai tavaraa tippu hyllyiltä kun siellä hosuin..
Tänään illalla pakkaan ja katson mitä vaatteita pitää vielä pestä mukaan.
Töistä pitäis saada pian mukaan heinäkuun työvuorot kun tässä on tämä loma jo ovella. Mitenköhän meitä siirrellään?? Toivottavasti mä pääsisin rentukkaan ekaks viikoks ;) Voi olla ettei onnaa sen suhteen. Mut Haavajärvelläkin on kivaa vaikka matka on pitkä. Vielä pitäis ratkaista se miten pojan kanssa sinne pääsee. Toivotaan että liikennettä on NIIN vähän heinäkuussa että uskaltaa hänen kanssa lähteä polkupyörällä ajelemaan sinne.
Olen lähes päivittäin katsonut minkälaista säätä Alynyaan on luvattu ens viikolle, ihmetellyt lentokenttä juttuja jne.
Passit pitää muistaa ettiä. Lääkkeet katsoa ettei pakkaa ihan koko armeijalle niitä mukaan. Ensiapu-pussukka on jo valmis (40€ meni apteekkiin kun ostin mahalääkettä yms.) uusia vaatteitakin on jo hankittu pitkin kevättä että kehtaa mennä matkalle, bikinitkin ostin uudet viikonloppuna löytyi ihan mun tyyliset.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa matkaa! Katotaan miten mun käy tuon korttiasian kanssa, perinteenähän on ennen ollut, että reissulle lähtiessä on OSOITEKIRJA unohtunut kotiin.... :-/

Nalle kirjoitti...

Mukavaa matkaa ja huomenna nähdään.
Minä en ole pakannut omaa laukkuani viellä.