perjantai 27. kesäkuuta 2008

lomalukemista

Olen jo vuosia lukenut Sue Graftonia, abc-dekkareita. Nyt taas odottelen milloin seuraava kirjan tulee suomennettuna ulos painosta. Mulla on jo S niin kuin synti. T tässä odotellaan.

Raidia voi kanssa suositella! Harri Nykäsen tyyli on mukavaa ja huumoristista, jos tykkäs tv-elokuvasta tykkää myös kirjasta!

Koska me mentiin Turkkiin, nappasin lentokentältä lukemista Juha Vuorisen Vaselinen veljekset, kirjassa henkilöt myös käyvät siellä. Roisia tekstiä, hauskoja juttuja, mukava tarina ei kuitenkaan alle 15 v...

Nyt nappasin laivalta tuon kirjan ekan osan, vähemmän roisia tähän mennessä...

Jos olet lukenut joskus juoppohullun päiväkirjaa, tykkäät tästäkin. Minusta tämä on parempaa tekstiä kuin ne aikoinaan olivat. En ole lukenut enää niitä kirjoja vuosiin.

Ei kommentteja: