torstai 26. kesäkuuta 2008

lisää pelejä

Kuka muistaa pelanneensa nuorena näitä
Lemmingsejä??

Pistäkää ukkelit kaivamaan ja rakentamaan tai räjäytä koko potti.

Laivalla oli mukavaa ja maissakin käytiin. Tuliaisia otettiin vain itselle. Päästiin mojitojen makuun, huomenna siis pitää mennä ostamaan minttua =P

mojito

10 cl sodaa
mintunlehtiä
2 tl sokeria
4 cl vaaleaa rommia
2 cl limemehua

Cuba Libre

jäitä
4 cl vaaleaa rommia
kolaa
sitruunaa

Caipiroska

1 limetti leikattuna 6 lohkoon
3 tl tomusokeria
reilu loraus votkaa (2-4 cl)
jäitä

Ei kommentteja: