lauantai 28. kesäkuuta 2008

siivousta

siivoilen vähän tässä samalla, eilen tyhjensin turhia kuvia tietokoneelta, siirsin tärkeimmät uudelle kovalevylle ja nyt minulla on kannettava kone tässä antiikkisen ison rohjakkeen tilalla. Tuli tilaa makkariin kerta heitolla.

Jonkun pitäis siivota mun vaatelaatikot, ovat ihan huiskin haiskin.

Pojalla vatsaa vääntää jo toista viikkoa, alkoi silloin vikana päivänä Turkissa. Nyt joka päivä valittaa että vatsaan sattuu ja juoksee pöntölle istumaan. Tarkkaillaan mitä tapahtuu. Ehkä vaan tunto tullut herkäksi. Laitoin tänään kaurapuuroa aamupalaksi ja illalla saa tyytyä ruisleipään. Jos ollaan liian vaaleaa syöty pitkän aikaa (tmv).

Sais olla lämpösempää et Chilit pääsis ulos. Taas taivaanrannassa näkyy tummia pilviä. Ja tuulee. Leikkasin chileistä ja paprikoista pikkuruisimmat taimet pois, jotta ne suuren suuret saavat kaiken veden ja lannoitteen ja huomion... On siis niillä enemmän tilaa.

Eilen käytiin Päkiksellä katsomassa kummipoikaa. Kierreltiin Jumbon alennusmyynneissä ja ostetiin jokaiselle jotain vaatetta. Sitten vielä käytiin miehen kaverilla kahvilla.

Tänään olis tarkotus repiä tapettia, mahdollisesti maalatakin seinää. Asentaa loppusilaus meidän sängynpäädylle (uusi).

Ei kommentteja: