perjantai 25. tammikuuta 2008

meni

sormi suuhun. Luettuani ystävien blogit tajusin että taas oli samanlainen pohja kuin Päkiksellä ensin oli sama kuin siskolla *hihi* alitajuista toimintaa.

Sitten päätin muokata omaa. Eli yläpalkin kuva on miehen ottama ystävien mökiltä Raumalta.

Yritin tehdä samanlaista sivustoa kuin edellisessä blogissa on chileistä, en ainakaan vielä löytänyt oikeaa toimintoa. Etsitään vielä.

Hyvää viikonloppua kaikille. Lauantaina olen menossa ostamaan uudet farkut. Töissä on kätevät joten pitää ostaa laatua. Minäkun tunnetusti tykkään pestä usein housuja joita löytyy varmasti yli kymmenen kappaletta + muut vaatteet. Siksi onkin isoimmat vaatesäilytystilat muihin verrattuna tässä perheessä. Huomenna myös lakanapyykkiä ja muuta siivousta.

En aio lähteä minnekään vieraisille. Katotaan sitten seuraavana viikonloppuna jos vaikka kävis Helsingissä??

1 kommentti:

Vallittu kirjoitti...

I-H-A-N-A kuva!!! Ja arvostusta lisää se että on itse otettu. Meille ei nyt kannatakaan tulla...