torstai 24. tammikuuta 2008

mikä?


Öö en oo luonnu mittään kuva-arkistoa olen suoraan tuosta kuvalinkistä koneelta ladannut nämä kuvat tekstiin. Ei ole samanlaista kuin vuodatuksen kansiot.

Aaro, Arttu, Aaron, Aatu, Alpo, Atso, Antti, Arto, Asko... Mikähän aalla alkava se voisi olla ^^

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jaahas tänne on sitten siirrytty. Minä pysyn sitkeästi vuodatuksen puolella =).