keskiviikko 21. toukokuuta 2008

Ystävä

Tämmöisiä lauluja lauleltiin Kevätjuhlissa Eskarissa

Mitä mulle vastaat

Mitä mulle vastaat ystäväni, jos sua suoraan silmiin katsoisin;
Minä kierrän pientä ympyrääni, lähtisitkö kanssani jonnekin?
"Tietysti ja totta kai vastaan sulle näin, sinun kanssas lähtisin mä vaikka väärinpäin"


Metsäkukkia

Keväiset metsät, keväiset kukkaset
Keväiset vuoret ja aurinko rintehet
Ystävät laulamaan näin onnellisna saa
"Bum-bidi-aidi".. Bum

Minun ystäväni

Minun ystäväni on kuin villasukka, joka mua lämmittää
Minun ystäväni on kuin niitynkukka joka saa minut hymyilemään
Ota kädestä kiinni vie minut rantaan ... katsomaan
Kun aurinko laskee vuoren taakse ja saa taivaan punertamaan.
Minä olen vielä pikkuinen mutta ymmärän...

Tämä laulu ei vielä suju ulkomuistista ilman apuja palaan täyttämään sanat joku päivä ;)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Minun ystäväni on kuin villasukka
joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka,
joka saa minut hymyilemään.
Ota kädestä kiinni
tule kanssani rantaan
vien sinut katsomaan,
kuinka aurinko laskee
puiden taakse ja saa
taivaan punertamaan.
Minä olen vielä pikkuinen
siksi tahtoisin
oppia tän maailman
paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus
olen aikuinen.
Niin oppimasta maailman
koskaan lakkaa en.
Minun ystäväni...

Enkeli muistelee näin...

Nyt lapsille aamupalaa menevät ukon kanssa(kolme isointa) edeniin uimaan. Enkeli3 käski laittaa huutomerkkiä joten niitä sitten tähän loppuun.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!